Saya Pilih BN!

Saya Pilih BN!

Sunday 30 September 2012

Sesuatu Yang Mengejut Mengenai Kopi Ini, Wajib Baca!

Salam dan Salam 1 Malaysia...

Dahulu saya suka sangat minum kopi, lagi-lagi kopi buatan Bumiputera, namun
sejak saya hampir kena serangan jantung, Pakar kata suruh saya berhenti minum kopi dan minum teh atau air kosong alkali sahaja....

Cerita pasal kopi, ada kawan saya ini suka sangat minum kopi, saya tanya kenapa suka minum kopi
dia jawab, nak hilang rasa mengantuk, lagi lagi jenis yang ada tongkat ali, namun pada suatu hari dia sudah berhenti minum kopi,.saya bertanya kenapa berhenti? dia menjawab, ada sesuatu yang mengejutkan dia pasal jenama kopi ini, dia tobat tak nak minum kopi ini lagi.....

Apa yang mengejutkan dia dan saya pasal kopi ini, adakah ada kandungan dadah? kafein terlalu banyak? tidak!

Tapi....

KLIK KAT SINI


1 MALAYSIA, 1 ISLAM KITA KATA KAN TIDAK PADA SYIAH!

Wassallam

Blog -Blog Anti Syiah

KLIK KAT SINI




No comments:

Post a Comment