Saya Pilih BN!

Saya Pilih BN!

Saturday 20 October 2012

Lagu Jac Victor: Siapa Dalangnya???

Salam dan Salam 1 Malaysia,

Saya amat terkejut dengan pendedahan pihak tertentu mengenai lagu terbaru dari Jacklyn Victor,
"Harapan Bangsa", mulanya tajuknya macam patriotik apabila saya mendengar nya saya amat terkejut, terus saya beristighfar dan ucap dua kalimah syahadah..

Ini menimbulkan tidak senang hati dan kemarahan umat Islam dinegara kita, mereka meinta JAKIM dan KDN menyiasat dan mengambil tindakan kepada pihak yang terlibat..

Pasti ada yang bertepuk tangan, terutama dari pihak pihak yang tertentu..

Apa yang Datuk Hassan Ali dan Ustaz Nasha bimbangkan telah berlaku..!!!!

Mak dan Bapak, jaga-jagalah akidah anak-anak anda!!!!!

Persoalannnya...siapakah dalang disebalik kontroversi ini???
Adalah ada "tangan-tangan" ghaib disebalik gerakan kritianisasi terlibat?

Pas buat apa? Pas buat apa? Pas buat apa? 

Tidak? sebab semuanya membisu dan bacul(kecuali org org macam Ustaz Haron Din, Ustaz Nasha
dan golongan pro-ulama)

Nik Aziz? Hadi Awang? Mat Sabu?

Mu buat apo? Anwar ? Dia akan bertepuk tangan!

Kupasan selanjutanya, klik dibawah

SUMBER

Wassallam

No comments:

Post a Comment