Saya Pilih BN!

Saya Pilih BN!

Tuesday 30 October 2012

Tabloid Pembangkanng setaraf majalah lucah dan Playboy?

Salam dan Salam 1 Malaysia...

Beberapa hari yang lalu, saya pergi ke pasar untuk membeli barang barang dapur..
Kebetulan saya nak beli akhbar harian, dan saya tertarik akan tabloid bernama "Suara Keadilan"
dan 'Harakah", tabloid kesukaan penyokong penyokong pembangkang dan penyembah penyembah Anwar Ibrahim dan  Tok Guru Nik Aziz, ingat nak beli, saja saja nak beli, walaupun saya ini penyokong  tegar BN/UMNO , tapi nak tengok dan melihat isinya....apa yang sampai perhatian pembaca-pembaca tegar ini....???  Apa yang tersurat dan tersirat!

Selepas habis bersarapan bersama keluarga, saya pun mula membelek belek tabloid tersebut, dan alangkah terkejutnya saya, semua nya cerita pada kehebatan Anwar, hentam Najib habis-habisan, dah lah tu, Kak Rosmah pun tak terkecuali dari dihentam, saya kata fitnah, fitnah , fitnah, ini apa ni? amat mengjengkelkan, tabloid Harakah pun tak terkecuali, kerajaan terus dihentam, difitnah...saya tertanya tanya siapa ketua pengarangnya???? Kenapa masih diterbitkan lagi? KDN buat apa? Kebebsan akhbar? Tapi disalah guna!

Saya hanya menggeleng kepala sahaja....fitnah, fitnah itulah kesimpulan saya mengenai Suara Keadilan(a,.k.a Keldaian) dan Harakah, juga macam Malaysian Insider, Malaysia Kini, Malaysia Today, Rocket dan lain-lain yang berkaiatan dengan Pakatan Rakyat....memang menjengkelkan dan meloyakan dan memang setaraf dengan majalah lucah dan majalah Playboy! Tapi kenapa masih ada yang terpengaruh dan boleh jadi taksub dengan tabloid begini..??? Kebebasan akhbar bukan bermakna buat sesuka hati menyiarkan dan membuat cerita palsu hanya kerana ingin meraih  politik murahan! Sungguh jijik dan mengjengkelkan !!!!!!

Dan bagaiman modus operandi mereka?  Contoh: Suara Keadilan. Macam mana kilang fitnah mereka beroperasi? Klik dibawah untuk cerita selanjutnya...

KLIK KAT SINI 

Semoga pembaca akhbar harian atau tabloid kita berhati-hatii membeli bacaan harian.
Saya kemudian "kitar semua" tabloid sampah ini...!

Wassallam


No comments:

Post a Comment