Saya Pilih BN!

Saya Pilih BN!

Wednesday 31 October 2012

Datuk Hassan Ali ada rangkaian TV Sendiri!

Salam dan Salam 1 Malaysia...

Diam tak diam, Datuk Dr Hassan Ali sudah ada rangkaian TV sendiri, tapi secara dalam talian(online), IMR Network (Islam, Melayu dan Raja Raja), saya belum melihat lagi rangkaian tersebut dalam akan melihat dalam masa yang terdekat..

Untuk maklumat lanjut, sila klik dibawah

KLIK DISINI

Bagi saya, saya amat menyokong rangkaian usaha Datuk Hassan Ali, ini merupakan anjakan paradigma buat umat Islam, setelah disajikan oleh rangkaian fitnah seperti TV Selangor, TV Pas, Malaysiakini....kini muncul rangkaian yang baru...

Terima kasih Hassan Ali, kita sayang Hassan Ali!!!!

Wassallam

IMR Network boleh dilawati di laman sesawang

http://www.imrnetwork.my 


No comments:

Post a Comment