Saya Pilih BN!

Saya Pilih BN!

Monday 3 September 2012

Salam Perkenalan


Assalamualalaikum dan Salam Muhibbah dan Salam 1Malaysia

Setelah lama saya tidak berkarya atas sebab-sebab kesihatan, kini saya kembali
Kalau dahulu saya pernah berkarya menggunakan nama-nama blogger yang
berbagai, kali ini saya muncul dengan blog yang baru.
Walaupun blog ini hanya sederhana sahaja, namun yang penting adalah
pengisian itu, sebab saya menamakan "Dari Kaca Saya" adalah saya
melihat sesuatu isu dan perkara melalui sudut ke sudut tanpa kompromi
pada kebenaran, saya pun tak suka menulis perkara yang meleret-lerat,
cuma sekadar berkongsi luahan rasa mengenai realiti kehidupan yang ada
pada masa ini.  Saya hanya sekadar yang termampu menulis dan berkarya
dalam blog ini, mungkin ini dianggap sesetengah pihak sebagai syok sendiri,
tapi terpulanglah untuk menilai, tepuk dada tanya iman, tanya selera.

Sekian, yang baik dari Allah, dan yang khilaf hanya datang dari saya insan
yang lemah ini, padaNYA saya menyerahkan

Wassallam, Salam Jihad, Salam Perkenalan dan Salam 1 Malaysia

No comments:

Post a Comment