Saya Pilih BN!

Saya Pilih BN!

Monday 10 September 2012

Obama vs Romney: Siapa yang menang pun, orang Islam tetap akan ditindas!

Salam dan Salam 1 Malaysia....

Apa yang menarik perhatian saya dalam berita semalam, iaitu kempen untuk jawatan
presiden Amerika Syarikat sedang rancak berjalan. Presiden yang ada sekarang, iaitu
Barrack Obama akan ditentang oleh calon Republikan, Mitt Romney, masing-masing
ada manifeso dan yang dicanangkan oleh parti masing-masing

Tapi apapun, bagi saya, walau apa pun keputusannya pada pilihanraya presiden hujung tahun ini, samada Obama atau Romney, Demokrat atau Republikan, samaada majority mudah atau besar samada Obama atau Romney menang, dasar Amerika memang tidak akan  berubah, walau berpuluh-puluh
preseiden atau naib presiden datang dan pergi, dimana ada presiden amerika, dimana ada Uncle Sam, disitulah puak-puak yang dilaknat Allah, tetap bersarang di White House atau dalam pentadbiran...
iaitu bangsa yang paling bangsat dalam tamadun manusia, Yahudi laknatullah!

Dasar permusuhan Ameriksa terhadap Islam tidak akan berubah, Iran,Syria,Libya dan negara-negara yang tidak sebulu dengan Uncle Sam seperti Korea Utara, Venezuela akan tetap dimusuhi, Israel akan
tetap menjadi sahabat sehidup semati Amerika...

Saya teringat satu tagline dalam sebuah filem "who ever wins, we wil lose" maksudnya
walaupun Obama atau Romney menang, orang Islam tetap akan ditindas terutamanya Rakyat Palestin..!
Selagi Israel negara haram itu masih wujud

No surprises, then.

Wassallam


No comments:

Post a Comment