Saya Pilih BN!

Saya Pilih BN!

Tuesday 18 September 2012

Buku Yang Wajib Orang Islam Beli dan Baca!

Salam dan Salam 1 Malaysia

Semalam, saya berkunjung disebuah toko buku di MITC Melaka, saya ada ternampak sebuah buku yang menarik perhatian saya, tajuknya "Teori Konspirasi Rothschild, Yahudi Kepercyaan Dajjal"
saya ada belek belek sikit, kisah pasal spesis Yahudi dan kejahatannya pada dunia...saya nak
beli tapi tak bawa duit, Insyaallah, saya akan beli, buku ini wajib dibeli oleh orang Islam tanpa mengira kepercayaan politik, supaya kita tahu siapakah sebenarnya spesis yang dilaknat oleh Allah SWT.

SELAMAT MEMBACA, BANGSA MEMEBACA, BANGSA BERJAYA

Boleh didapati dimana-mana toko buku berdekatan rumah dan pejabat anda

Wassallam










Cerita pasal dajjal, ini ada lagu pasal dajjal

BPR - Dajjal



Wassallam

No comments:

Post a Comment