Saya Pilih BN!

Saya Pilih BN!

Thursday 25 July 2013

Salam Ramadham, DKMS Kembali

Salam dan Salam Ukhwah

Sudah lama saya menyepikan diri dari gerakan politik maya ini, kerana ada tugas yang banyak sampai tak dapat menyiarkan entry saya....

4 bulan lama, rasa saya, dalam 4 bulan ini macam-macam ini , ada yang dalam jangkaan dan luar jangkaan. Namun yang berlalu biarlah berlalu, perjalanan hidup harus diteruskan.
PRU 13 sudah berlalu, namun masih ramai yang memperkatakan mengenainya....salah siapa kalau begini, salah siapa kalau begitu.....tak perlu itu semua,

Namun, saya ucapkan tahniah pada wakil rakyat Kuala Besut yang baru, semoga bertugas dengan amanah, ikhlas dan jujur...

Saya kembali, dan tak tahu bila saya nak menyepikan diri lagi....

Wassallam

DKMS

- JOM TOLAK SYIAH!-

No comments:

Post a Comment