Saya Pilih BN!

Saya Pilih BN!

Thursday 1 November 2012

Talkin Untuk PKNS.Siapa Pembunuhnya???

Salam dan Salam 1 Malaysia...

Hangat diperkatakan mengenai negeri Maju pertama di Malaysia, Selangor Darul Ehsan, negeri kelahiran dan tanah tumpah darah saya.Namun, sejak diperintah oleh Regim Pakatan Jahanam yang dibonekakan oleh DAP yang rasis dan fasis itu, segalanya tidak seperti mana yang BN memerintah selama 50 tahun sebelum PRU ke 12.

Musibah demi musibah melanda negeri saya, dari isu projek khinzir mega, rasuah merata-rata, pencerobohan atas tanah-tanah untuk mendapat pasir, golongan majoriti Melayu ditindas, perebutan kuasa sesama sendiri, kejatuhan akiidah, maksiat, judi dan macam macam lagi.

Namun apa yang paling mengejutkan saya, adalah pupusnya kepentingan Melayu dalam PKNS, sejak Pakatan Jahanam berkuasa, kepentingan Melayu dalam PKNS semakin lama semakin terhakis, cuma
apa yang saya terkilan apabila ada bangsa saya sendiri bersekongkol dengan golongan pengkhianat demi laba dan keuntungan tapi maruah bangsa digadaikan!

Sebagai contoh: Kompleks PKNS di Shah Alam, selama bertahun-tahun, kompleks ini adalah mercu tanda dan kebangaan bangsa Melayu di Shah Alam dan Selangor, ramai yang mencari rezeki dengan berniaga disini, saya juga banyak kenangan disini, membeli belah, makan minum, bercinta, buat pemeriksaan kesihatan, majoriti peniaga adalah orang Melayu, inilah lubok rezeki mereka..Kalau saya balik ke Kampung saya(Kuala Selangor), sebelum pulang ke Melaka, saya akan singgah
disini untuk merehatkan diri, buat shopping tingkap(window shopping) dan makan minum...tempat ini menenangkan saya, barang pun murah dan bermutu, ada kemudahan seperti bank, surau, kedai serbeneka dan lain lain barangan...

Namun, selepas PRU ke 12, semuanya beerubah dan baru baru ini pada cuti hari raya, saya turun ke kompleks PKNS, dan keadaanya semakin suram..tak seperti dulu....rupa rupanya kompleks PKNS bakal dijual!! Kenapa dia dijual, mana suara-suara Melayu dalam Pakatan??? Sehingga kena teguran dari Sultan Selangor, pemimpin kesayangan kita

Untuk kupasannya yang lebih lanjut..

KLIK KAT SINI!

Selamat kan PKNS dari tangan-tangan pengkhianat!!!

Wassallam, salam hari Jumaat..

No comments:

Post a Comment